PMB - INFO

IMG_20210902_113552
IMG_20210902_113731
IMG_20210902_113749
IMG_20210909_172256
IMG_20210909_173447
IMG_20210713_1148368
IMG_20210909_170302
phoca_thumb_l_img_20210221_143231
phoca_thumb_l_nyg33
phoca_thumb_l_img_20210517_170754
IMG_207
Kirjeldus

!!! Tõlkinud Google'i tõlkija, originaal vene keeles.!!!

Kirjeldus:

Pakume kasulikke mudeleid ja mudeleid, millele on paigaldatud sisepõlemismootorid, mootoritel on Euroopa CE -sertifikaat.

Edaspidi: paadimootor - soosõiduk.

PMB-6.0.14.20 kasulik mudel 4-7 hj mootorile. Ilma paigaldatud mootorita tuleb kontrollida kinnitusdetailide aukude sobivust teie mootoriga. Varustatud otsese ajamiga, valikuline sidur. kaal 31 kg

PMB-15.0.14.20 kasulik mudel 9-20 hj mootorile. Ilma paigaldatud mootorita tuleb kontrollida kinnitusdetailide aukude sobivust teie mootoriga. Varustatud otsese ajamiga, valikuline sidur.kaal 33 kg

 

PMB-6.0.14.20 S --- kasulik mudel 6,5 hj mootoriga. tsentrifugaalsiduriga.kaal 47 kg

PMB-6.0.14.20 P --- kasulik mudel 6,5 hj mootoriga. otse ajam kardaanvõllile.kaal 45 kg

PMB-9.0.14.20 S --- kasulik mudel 9 hj mootoriga. tsentrifugaalsiduriga.kaal 54 kg

PMB-9.0.14.20 P --- kasulik mudel 9 hj mootoriga otse ajam kardaanvõllile.kaal 52 kg

PMB-15.0.14.20 S --- kasulik mudel 15 hj mootoriga tsentrifugaalsiduriga. kaal 67 kg

PMB-15.0.14.20 P --- kasulik mudel 15 hj mootoriga otse ajam kardaanvõllile.kaal 65 kg

PMB-15.0.14.20 PE --- kasulik mudel 15 hj mootoriga otse ajam kardaanvõllile, elektrilise starteriga. kaal 67 kg

PMB-15.0.14.20 PES --- kasulik mudel 15 hj mootoriga, tsentrifugaalsiduriga, elektrilise starteriga.kaal 69 kg

 

      Mõeldud paigaldamiseks igale paadile, mille kandevõime on 120 kg, standardse ahtripeaga (ahtriplaadi kõrgus 380 - 400 mm, paksus - kuni 50 mm). Võimalik on individuaalne päramootorite tootmine mis tahes ahtripeale. Sobib kasutamiseks metallist, klaaskiust ja täispuhutavatel paatidel. Tähelepanu: mootor ei tohi ületada kasutatava paadi jaoks lubatud võimsust.

Päramootorite - soosõidukite eelised:

Suur liikumisvabadus !!!

      Piiranguteta saate liikuda läbi pilliroo ja ranniku taimestiku. Õhkjahutussüsteem võimaldab mootoril liikuda läbi soo läga, muda, muda. Rippunud soosõiduki konstruktsioon võimaldab paadil probleemideta liikuda madalas vees, mille sügavus on 10-15 cm, kivistel madalikel ja kärestikul. Tigukujulised propellerid, suur pöördemoment madalatel pööretel, vaba vedrustus kaitseb mootorit kokkupõrgete eest kividega või takerdumisega, pakkudes suurimat läbitavust. Pikka võlli, millega soosõidukid on varustatud, saab paadi paika keeramiseks kasutada roolisõunaks.

    Lisaks on see mootor suurepärane alternatiiv igale klassikalisele päramootorile, see on ökonoomne, hooldatav, hõlpsasti kasutatav ja annab head kiirusomadused avavees.

Päramootorite puudused - soos õidukid:

Mürarikas. Heitgaas toodetakse atmosfääri, samuti õhkjahutussüsteem. Tagurpidikäigu puudumine. Keti müra.

Madal kiirus. Võrreldes sama võimsusega "klassikalise" päramootoriga on sookulguri kiirus 10-20% väiksem, kuid tõukejõud on suurem.

Mõõtmed. Oma konstruktsiooni tõttu on mootor piisavalt suur ja raske, komplekt kaalub 45-80 kg - seda tuleks arvestada, kui planeerite oma komplekti transportimist stardipaika.

Päramootorite disain - soos õidukid:

Päramootori ainulaadne omadus on parandatav - ketirattad, kett, siiber ja pingutid, mõnel mudelil on tsentrifugaalõlisidur, kogu ajam on õlivannis - mis muudab ajami peaaegu töökindlaks kogu kasutusaja jooksul. Peaaegu kõigil sarnastel mootorvankritel on rihmülekanne, mis ei ole töökindel ja ebamugav.

Enamikul müüdavatest soosõidukitest ei ole sellist tundlikku seadet nagu käigukast, mis on karmides töötingimustes oluline. Soised sõidukid ei saa paadi ahtrit ettepoole nihutada (tagurpidi), kuid käigukast ei põhjusta jäädavalt mootori kahjustusi.

Õhkjahutussüsteem võimaldab teil pikka aega veest välja võtta töötava propelleri, näiteks kalavõrkude ületamiseks.

Läbivaatuste kohaselt ebaõnnestuvad päramootorid, soos õidukid harva, kuna nende disain on lihtsustatud miinimumini.

Meie päramootorite - soos õidukite loomise ajalugu:

Eesmärk oli luua algselt paadimootor, millega oleks võimalik kõndida roostikul, soodel, tugevalt võsastunud ja mudastunud veehoidlatel ning ei kardaks sagedasi lööke vastu veehoidla kivist põhja ja muid takistusi, mis on peaaegu võimatu tavaline päramootor.

Turg pakub palju seda tüüpi mootoreid; alates kaubamärgist kuni kokkupanemiseni väikestes töökodades ja müügiks. Saadaval nii lühikese kui ka pika surnud puiduna. Meie piirkonna jaoks on parem olla lühike, seda on lihtsam manööverdada ja transportida ning see on ka töökorras.

Brändid on väga kallid 3000–7000 €. Väiketootjad, kes need mootorid turule lasevad, pakuvad 500-2000 €, kuid need on kõik kaheldava kvaliteediga ja mis kõige tähtsam-kõik on kokku pandud kohalikest komponentidest ning see on peamiselt Venemaa ja Hiina, mis tekitab probleeme varuosadega osadele ja tootegarantiile.

Eesmärk on luua seda tüüpi mootor, kasutades meie seadmeid koos garantii ja tehnilise toega.

Mootor peab olema töökindel, et seda saaks parandada igas garaažis, varuosad olid kergesti kättesaadavad.

1 Esialgu otsustati lihtsalt kopeerida Vene tootja mootor ja teha see meie töökojas ning viia läbi testid universaalse mudeli aluseks, millele saab paigaldada 3–20 hj mootorid (me ei näita tootjad)

Valmistati 2 eset. Selle tulemusena: mootori kaalujaotus ei sobi kategooriliselt universaalseks. Kui mootori kaalujaotus toimub alla 6 hj, siis kui mootor on paigaldatud 15 hj, hüppab surnud puidumootor lihtsalt veest välja, kuna mootor on raskem ja raskuskese viskab selle paati.
Kui tsentreerimine toimub 15 hj mootorile, siis kui mootor on paigaldatud 6 hj, muutub mootori juhtimine väga keeruliseks, kuna raskuskese on nihutatud propelleri suunas.

Seda mootorit peab roolivõimendi juhtima väikese vaevaga, sest seda tuleb mõnikord jõuliselt manipuleerida, kui mööduda näiteks roost, väljaulatuvatest kividest jne.

Selle tulemusena: tooted läksid prügilasse enne vette jõudmist.

Otsustati teha 2 oma disainiga mudelit võimsusega 4-7 hj ja 9-20 hj.

Peaaegu kõigis mootorites on tiisel jäigalt ja sama nurga all fikseeritud, mis on väga ebamugav. Erinevates olukordades on parem juhtida seistes või istudes, ka takistust tabades suurel kiirusel, mootor hüppab järsult ja tiisel võib pihta saada.

Oleme kujundanud tiisli nii, et seda oleks võimalik mugavale nurgale reguleerida, samuti on võimalik seda jäigalt või vabalt fikseerida, et vältida takistuse tabamisel käega löömist. Jäik kinnitus on vajalik, kui peate kruvi sundima pilliroogu või mudasesse veekogusse.

Kõigil seda tüüpi odava klassi mootoritel on ajam mootorist otse, ilma neutraalkiiruse ja tagasikäiguta, mõnel juhul on

paigaldatud tsentrifugaal sidur. See on tingitud asjaolust, et käigukast on nõrk lüli maastikumootorid, ei talu see löögikoormust.

Kaaluge sõidu võimalusi:

1 kiilrihm: lihtsaim ajam, kuid sellel on palju puudusi-hea efektiivsuse tagamiseks on vaja suure läbimõõduga rihmarattaid ja ühest rihmast ei piisa ning see toob kaasa raskusi rihmade ühtlasel pingutamisel. pinget. Selle ajami kohta on palju kaebusi ja me ei võta seda arvesse.

2 Mähitud ribavööd: peamine eelis on see, et grupiajami üksikuid rihmasid pole vaja valida. Nende rihmade puudused hõlmavad suurenenud nõudeid rihmarataste kvaliteedile ja kulumisele. Et see tehnika on samuti vastuvõetamatu.

3 hammasrihmade juhtimine; kasutatakse peaaegu kõigis seda tüüpi mootorites. On üks tingimus, et rihmad nõuavad rihmarataste joondamist, mis on mootorile väga raske -rover, mis on pidevalt löökide all ja kokku pandud keevitamise teel. Seetõttu töötavad mootorvankrite eelarveversioonidel mõned rihmad pikka aega, samas kui teisi tuleb väga sageli vahetada. Kvaliteetsed rihmad ja rihmarattad on oma hinnaga väga kallid.

Auto ajamirihmade kasutamine pole valikuvõimalus - need ei ole mõeldud selliseks võimsuseks ja võivad ebaõnnestuda kõige ebasobivamal hetkel.

Täielik järeldus; seal on ka muud disainiga rihmad ja need kõik edastavad võllile pöördemomendi; samuti võtavad need kruvi avamisel osaliselt põrutust summutava löögi, kuna need on valmistatud peamiselt kvaliteetsest kummist või polümeeridest. Kõik vööd peaksid olema veekindlates korpustes ja neid tuleks jälgida, need töötavad ka vaikselt, kuid see pole mootorimüra taustal oluline.

4. Ketid on väga hea ajamisvõimalus: kvaliteetse keti, ketirataste ja õigeaegse hoolduse korral ei vea see ajam teid alt. Üherealine kvaliteetne kett talub kergesti 1800 kg purunemist, see on väikese võimsusega mootorite puhul isegi varuga. Kettide ja ketirataste lihtne kättesaadavus, odav hind. Kuid ketis on ka väga halb kvaliteet - see on kõvaketas ja selle tekitatud müra, kui rihm osaliselt lööke kompenseerib, siis edastab kett jäigalt kõik mootorile.

Jäikuse kompenseerimiseks on võimalik paigaldada tsentrifugaalsidur:

Kui mootor töötab tühikäigul, ei haaku see propellerit mootoriga - kui kiirus tõuseb, haakub see sujuvalt propelleriga ning propelleri järsu seiskumise korral (vastu takistust) katkestab sidur sõukruvi. mootorist, kuna kiirus on vähenenud. Kõigi positiivsete omaduste juures on negatiivne kvaliteet - sõites on vaja hoida mootori pöörlemiskiirust, vastasel juhul hakkab see libisemisest kuluma.

On veel üks võimalus, sama sidur, kuid sidur tekib peaaegu kohe kiirusel 400–600 p / min (tavaline hakkab tööle kiirusel 1400–1800 p / min) ja selle funktsioon saadakse keti- ja kruviklapina-takistuse tabamisel, käivitamine on samuti mugav, kruvi kerimisest ei tule koormust.

Ja muidugi otseahela ajam, mis on täiesti piisav, kui kasutate mootorit säästlikus režiimis.

Mõned tootjad panevad seda tüüpi mootoritele ketid ja töötavad väga edukalt, kuid selle ajami kohta on ka palju kaebusi, peamiselt keti kuumutamise kohta, kuna need ei tööta õlivannis, vaid on lihtsalt määritud ja paigaldatud. Suurel kiirusel olev kett peab tingimata ujuma õlivannis, kui te just määrite, siis suurel kiirusel määrdeaine tuleb inertsjõu mõjul lihtsalt välja ja siis see soojeneb ning koos sellega on ketirattad ja võlli, mis võib põhjustada väga tõsiseid kahjustusi.

Seetõttu valisime kõikide mootorite jaoks õlivannis olevad kettad.

Samuti muutsime oluliselt pööramis- ja tõsteseadet:

Kõrguse nurga (trimmi) poolest odava klassi mootoritega soosõidukeid reguleerivad praktiliselt kõik stoppkruvid. See kruvi kogeb tohutuid survekoormusi ja mootor toetub selle vastu ka ülemise osaga, mis suurendab oluliselt koormust (vajutab nagu hoob).

Läksime teist teed ja tegime kangi tõstesüsteemi, mis vähendas oluliselt reguleerimiskruvi koormust, see hakkas pinges töötama. Ühendussüsteem võimaldas mootorirõhu palju madalamale asetada, lisaks pehmendab see lööki järsu hüppe ja mootori langetamisega.

Odavate otsese ajamiga mudelite puhul tõstke propeller ühe käega tiisliga veest välja ja teisega keerake propeller. Või tõstke kruvi reguleerimiskruviga üles ja seejärel käivitage, kui mootor soojeneb, laske see kruviga uuesti alla. See on väga ebamugav, mugavuse huvides paigaldasime mootori käivitamise ja soojendamise hõlbustamiseks korgi pagasiruumi kinnitamiseks surnud puiduga ülemisse asendisse. Lisatud täiendavad reguleerimisaugud mootori tõstmiseks või langetamiseks sõltuvalt paadi ahtri kõrguse seadistustest. Paigaldati tõukejõu laager ja tõukejõu radiaalsed laagrid, kuigi selliste võimsuste korral on täiesti võimalik ilma tõukejõuta hakkama saada.

Propelleri kohal olev kaitsetiib on eemaldatav ja võimaldab reguleerida kaldenurka.

Mõnel juhul saab kaitsva tiiva ilma selleta eemaldada ja liigutada.

Mootori kvaliteedi parandamiseks tehti palju väikeseid muudatusi ja teeme muudatusi edasi. Mootoris kasutatakse mitut tüüpi metalle. Kere ise on valmistatud struktuurmetallist paksusega 2-5 mm, sõltuvalt koormustest. Selle kasuliku mudeli keskmine kaal on 35 kg pluss mootor ise. Loomulikult saate korpuse valmistada alumiiniumist, kuid selle maksumus on palju suurem.

90% osadest lõigatakse CNC plasmale.

Kruvisid saab kasutada Ameerika, Vene, Tai või meie standardkeerme jaoks - 18x2,5 mm

Arendatud ja projekteeritud kaks mudelit mootorile 4-7 hj ja 9-20 hj.

Nad näevad välja sarnased, kuid neil on ainult sama klamber.

Mootoreid osutus raskeks toota, kuid neid oli lihtne kasutada.

2 -aastane garantii. Lisaks alati tehniline tugi.

 

Meie partnerid

 

©2021 NK Techno OÜ. All Rights Reserved. Powered By Alex

Search