MT - INFO

mkk33gg
mkk88
mkk44
mkk11
ш98н65
87365984
pripuciama-valtis-ladya-lt-330-mve
58963
mkk22
mkk55
mkk66
mkk99
mkk01
mkk03
mkk02
mkk04
Kirjeldus

!!! Tõlkinud Google'i tõlkija, originaal vene keeles.!!!

Mudeli kirjeldus:

Aero-paigaldus (kasuliku mudeli puhul: MT-15.0.14.20 P/S. koos paigaldatud mootoriga-ZONGSHEN GB420 15 hj) laiendab talvise kalapüügi võimalust väljaspool hooaega, jäädes kõige turvalisemaks transpordivahendiks.

See on ka väga hea lõõgastusvorm ja palju muljeid.

   Aero-paigaldus mootori võimsusega 15 hj annab tõukejõu propellerile 45-50 kg ja kannab varustusega 1-2 kalurit (sõltuvalt liikumis- ja libisemistingimustest) kiirusega kuni 30 km. h vees, lumel ja jääl kuni 60 km / h .. Umbus, lume läga, praod ja lihtsalt avavee alad on selle konstruktsiooniga hõlpsasti ületatavad. Sügisel või kevadel, kui jää on õhuke, on jääle ohtlik siseneda,   ja õhupaadiga saate kalale minna, see seab teile teiste kalurite ees väga soodsad tingimused.

Paatide aeropaigaldis on paigaldatud ja kinnitatud paadi ahtripeale ning paadi külgedele või silindritele.

Propelleri tõukejõu on välja töötanud mootor, mille võimsus on 15 hj 45-50 kg ja võimsus 24 hj 65-70 kg.

Tõukejõud sõukruvil on jõud, millega sõukruvi paati surub, näiteks: tõmbad paadi täisvarustuses köie peale ja kulutad jõudu.

Paadi kirjeldus eest  Aero-paigaldus:

Õhulaeva alus on lameda põhjaga paat ilma kiiluta. See võimaldab pinnal libiseda ilma sügava sukeldumiseta, mis on oluline madalas vees, samuti võime liikuda lumel ja jääl. Selle valmistamiseks kasutatakse saematerjali, HDPE -lehti jne. Klassikalises disainis on see PVC -silindritest valmistatud konstruktsioon. Lihtsaim võimalus on osta 3,2–4,0 m pikkune täispuhutav paat. Loomulikult saate oma paati kohandada, mis on juba saadaval, kuid enamikul neist on juba kiil, mis muudab selle kasutamise keeruliseks. aga siin on lahendus:

      Kui teil on jäik paat, asetatakse paadi külgedele plastikust, metallist või puidust suusad. Ainus negatiivne on see, et vibratsioon edastatakse teelt kehale.

Kui teil on kiiluga täispuhutav paat, saate selle ka lameda põhjaga õhupaadiks ümber teha. Kiil tühjendatakse ja kuju kinnitamiseks tehakse ahtripõhjale sisetükk (vahetükid on tavaliselt puidust, harva tihedast vahtplastist) ja loomulikult on ülaosa kaetud painduva, vastupidava,   kulumiskindla  põhjakaitsega -kindel HDPE polüetüleen, PE 500, PE 1000 paksusega umbes 3-4 mm ... Suvel saab paadi tavalisse kiilu olekusse viia.

     Kummipaat pehmendab sõitu  jne. Selges vees sõites ei vaja kummipaadi põhi täiendavat kaitset. Aga kui me räägime talvereisist jääl, ei saa te ilma selleta hakkama.

Alumine kaitse:

     Armor on üks õhulaeva tähtsamaid elemente. Selle ülesanne on kaitsta keha mehaaniliste kahjustuste eest ja tagada libisemine. Armor on valmistatud elastsest ja vastupidavast polümeerist, mis on vastupidav kulumisele ja temperatuurikoormustele. Kõige sagedamini on see valmistatud  PVC  polüetüleenist PE 500, PE 1000 paksusega umbes 3-4 mm. Erinevalt  PVC  ja PE 500 lehtedest on suure molekulmassiga PE 1000 polüetüleenil kõrge kulumiskindlus, see ei purune ega pragune, sellel on hea pinna märguvus, lumi ei jää kevadel kinni ja õhupaat libiseb ega jää lumme kinni. Näiteks tehakse sellest liuväljadele kunstjääd, mäesuusatamiseks ja murdmaasuusatamiseks katteid.

        Kaitse ei ole valmistatud tahkest polümeerilehest, vaid eraldi ribadest, mis kattuvad üksteisega. Sellel konstruktiivsel lahendusel on mitu põhjust. See: loob skaala efekti, mis suurendab konstruktsiooni tugevust ja parandab libisemist. Võimaldab sujuvalt mööda keha kontuure monteerimise ajal mööda minna. See võimaldab kahjustatud elemente osaliselt asendada.

    Kaitse katab mitte ainult paadi põhja, vaid ka külgedele paigutatud silindreid. See on oluline, kuna pidurdamisel tekkivad inertsjõud on üsna suured ja külgkokkupõrkeid ei saa vältida.

Kruvi kaitse:

   Propeller on paigaldatud kaitseraami, mis on mõlemalt poolt traatvõrguga suletud. See on ohutuse eeltingimus. Võõrkehade (näiteks tuule poolt rebitud kork) löök töötavale propellerile on täis selle purunemist ja osade hajumist eri suundades. Samuti on võimatu välistada inimeste ja loomade otsese vigastamise ohtu pöörleva propelleri hooletuse tõttu, mis ähvardab tõsiste vigastustega.

 

Paigaldatud paatide omadused ja halvad omadused Aero-paigaldus:

Loomulikult on nad väga lärmakad, müra on väga vali, mis ei pruugi teistele meeldida.

Mootori võimsus on 15 hj, millest suurele paadile ei piisa, kuid ühel ja vähemalt kahel inimesel koos asjadega võtab see ära.

Kiirus ja startimine sõltub paadi brutokaalust ja selle libisemisest.

Vahel on raske teele asuda, tuleb edasi kiikuda, see võtab juba hoogu.

Jääl võib paat kiiret kiirust koguda isegi väikese võimsusega mootoriga.

Ärge ületage kiirust 30-35 km tunnis, see on juba ohtlikum - jääl saate hõlpsalt kiirendada 80 km tunnis.

Tavaliselt paneme õhukirurgiale ühe õhutüüri, millest piisab kuni kiirusega 35 km tunnis.

Kui kiirus on suurem, siis on soovitav, et oleks kaks õhurooli, mis tekitavad suunatud õhuvoolu ja paat on stabiilsem.

Paadile on võimalik paigaldada pidur - alandusplaat ahtripeale, mis haakub jää või lumega.

Õhulaeva kütusekulu on väga muutlik, näiteks 15 hj mootor:

      Jää on kergelt pulbristatud lumega - kiirus on 60 km tunnis, tarbimine on vaid 2,5 liitrit tunnis või 4,2 liitrit 100 km kohta., Võimsust tarbitakse ainult libisemiseks.

     Lahtisel märjal lumel on kiirus 25 km tunnis, tarbimine 6,5 liitrit tunnis või 26 liitrit 100 km kohta. On näha, et mida paremini libiseb, seda säästlikum.

Meie partnerid

 

©2021 NK Techno OÜ. All Rights Reserved. Powered By Alex

Search