PMB-15.0.14.20 PE..

1672- 1920  €
Sügisesed allahindlused -25%

Осении скидки -25%

IMG_20210909_1734472
IMG_20210909_173557
IMG_20210909_174911
IMG_20210909_175121
IMG_20210909_175236
IMG_20210909_175249
IMG_20210909_172915
IMG_20210909_173057
IMG_20210909_172857
IMG_20210909_173759
IMG_20210909_175324
IMG_20210909_1722567
Kirjeldus

 Hinnad on tavalise musta värvi kohta. Muud värvid soovi korral 40-75eur

   PMB-15.0.14.20 PE

PMB-15.0.14.20 S       - 1812 €

PMB-15.0.14.20 P      -1672 €

PMB-15.0.14.20 PE   - 1780 €

PMB-15.0.14.20 PES  - 1920 €

 

PMB-15.0.14.20 S --- kasulik mudel 15 hj mootoriga tsentrifugaalsiduriga.

PMB-15.0.14.20 P --- kasulik mudel 15 hj mootoriga otse ajam kardaanvõllile.

PMB-15.0.14.20 PE --- kasulik mudel 15 hj mootoriga otse ajam kardaanvõllile, elektrilise starteriga.

PMB-15.0.14.20 PES --- kasulik mudel 15 hj mootoriga tsentrifugaalsiduriga, elektrilise starteriga.

!!! Tõlkinud Google'i tõlkija, originaal vene keeles.!!!

     Piiranguteta saate liikuda roostiku ja rannikuäärse taimestiku kaudu. Õhkjahutussüsteem võimaldab mootoril liikuda läbi soo, muda. Disain võimaldab paadil probleemideta liikuda madalas vees, mille sügavus on 10-15 cm, kivised madalikud ja kärestikud. Tigukujulised propellerid, suur pöördemoment madalatel pööretel, vaba vedrustus kaitseb mootorit kokkupõrgete eest kivide või takerdustega, pakkudes suurimat läbitavust. Lisaks on see mootor suurepärane alternatiiv igale klassikalisele mootorile, see on ökonoomne, hooldatav, hõlpsasti kasutatav ja annab head kiirusomadused avavees.

Arvamused 15 hj mootori kohta:

Esmamulje:

Raske ja suur mootor, kaal 72 kg., Ebatavaline tiisli juhtimine. Üsna lärmakas. Tagurpidikiirust pole. Ei ole selge, millise mootori nurga (trimmi) kruviga seadistada, kui kõnnite selges vees ja murupillidel jne.

Mulje pärast kasutamist:

Võite vabalt kõndida sealt, kust tavapärase mootoriga varem läbi ei pääsenud. Te ei karda käigukasti purunemist ega mootori ülekuumenemist. Müüja pakub kruvi valikut posti teel. Paadi võimete uurimiseks on väga huvitav propellereid vahetada. Pole nii mures mootori ja propelleri mõju pärast kividele ja muudele takistustele vees. Kruvi kerib muru väga vähe, võrreldes tavaliste kruvidega. Harjud mootori müraga ja sisse sõites muutub see vaiksemaks, kett teeb vähem müra. Väikepaat läheb rahulikult hööveldamisele (olenevalt paaditüübist ja kogumassist 300-370 kg), kiirus on 26-35 km tunnis, kütusekulu on väiksem kui tavamootoril. Tühikäigul puhtas vees tõmbab kiirus 5-8 km tunnis, olenemata koormusest, nagu traktor. Halb on see, et tagasikäiku pole ja harjud neutraalse kuni neutraalse kiirusega - tõstad ja fikseerid sõukruvi veest välja, samal ajal puhastatakse see rohust, kui see on olemas. Tiislit saab väga mugavalt reguleerida.

Tsentrifugaalsiduriga on kursuse algus vee peal tühikäigul väga pehme, töötab vaiksemalt, kuid kui pidevalt madalatel pööretel käia, on tunda mootorikorpuse kuumutamist - sidur libiseb, see pole hea . Samuti on vaja suurendada kiirust läbi tihnikute, et mootor ei soojeneks. Tunnete propelleri väiksemat mõju tiisel olevatele takistustele.

Ilma tsentrifugaalsidurita, kui sõukruvi vette lastakse, käivitub paat järsult ka madalatel kiirustel, kiirus on kohe 5-8 km tunnis. Võite panna kergema sõukruvi, kuid siis kaob propelleri tõukejõud ja maksimaalne kiirus. Aga üldiselt on ilma tsentrifugaalsidurita kergem kõndida madalal kiirusel pilliroogudel ja muudes raskesti ligipääsetavates kohtades, sa ei muretse siduri pärast.

Järeldused:

    Väga hea mootor, kuid väga raske ja te ei saa seda uuesti lohistada. Ideaalis tehke see peamiseks ja pange manööverdamiseks veel üks väike, mis on vaikne ja on tagasikäik.

Meie partnerid

 

©2021 NK Techno OÜ. All Rights Reserved. Powered By Alex

Search